lördag 14 september 2013

I Lomma hos kusinerna

En härlig helg med båttur till Malmö C och glass på Lommas egen glassfabrik.




torsdag 29 augusti 2013

Goda kräftor!

Kräftor, hummer o rökta räkor, mums tycker hela familjen.
Sen kokar vi soppa på alla skalrester.


Nya tag!

Mycket har hänt sedan senaste inlägget.
Elise går nu i 6:e klass och Joel i 1:a klass.
Vi har flyttat till Trångsund.
Vi bor nu nära skola o närmare flera av klasskamraterna.
I sommar har vi bekantat oss med vår nya omnejd. Vi har promenerat och cyklat. Badat och ätit glass.

lördag 26 mars 2011

Lofsdalen 2011
























Alla åker skidor!
Joel plogar, svänger och kör i gupp. Oj va det går!
Theo, Lina och Magnus far nerför Funparken.
Härlig vecka i fjällen.




lördag 19 februari 2011