Nedd och Fredrik var på besök i helgen. De kom med tåget i fredags och hem igen i måndags. Vi har lekt ute i snön en del på pulka och snowracer, klättrat och grävt snökojor. Mer lek inne med bilar och lego, spel och kurragömma. Härligt att få träffa er båda! Hoppas att vi ses allihop snart. Först ska vi en tur hem till Ulla och packa och flytta. Ser fram emot att få hjälpa mamma till sitt nya fina boende.
tisdag 16 februari 2010
tisdag 4 augusti 2009
måndag 3 augusti 2009
torsdag 30 juli 2009
söndag 12 juli 2009
söndag 21 juni 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





