lördag 3 november 2007

Ett foto från i somras


Elise och Bo ritar tillsammans

söndag 28 oktober 2007

Sover gott


Joel är trött efter lek med kusin Melvin

lördag 13 oktober 2007

torsdag 11 oktober 2007




Elise var på lägerskola med Växthuset, ca 60 barn, från årkusrs F-5. Alla barn gick från parkeringen med sin packning på ryggen. Framme vid Åva kåtor i Tyresta nationalpark släpptes all packning och det var samling.

Vi installerade en sandlåda på altanen i slutet av sommaren.Joel har gillat sandlådan riktigt bra. Nu mer klättrar han även upp på sitsen och det är mindre bra.

Joel i lådbilen på dagis



Utanför dagis på gården finns denna lådbil som Joel alltid vill ta sig en åktur i. Den sitteri och för sig fast, men han kör på . Brrrr, brrr, brrrum och iväg!
Dagis har gått bra, han trivs fint. Äter och leker och sover bra berättar hans fröknar Inger, Pernilla o Jessica. Visst blir han lite ledsen när vi går, men det går över snabbt då han är lätt att få på andra tankar. Stefan berättade att i måndags hade han vinkat från fönstret och såg nöjd ut. Då är det skönt för oss som föräldrar att lämna.