lördag 3 november 2007
söndag 28 oktober 2007
söndag 21 oktober 2007
lördag 13 oktober 2007
torsdag 11 oktober 2007
Elise var på lägerskola med Växthuset, ca 60 barn, från årkusrs F-5. Alla barn gick från parkeringen med sin packning på ryggen. Framme vid Åva kåtor i Tyresta nationalpark släpptes all packning och det var samling.
Vi installerade en sandlåda på altanen i slutet av sommaren.Joel har gillat sandlådan riktigt bra. Nu mer klättrar han även upp på sitsen och det är mindre bra.
Joel i lådbilen på dagis
Dagis har gått bra, han trivs fint. Äter och leker och sover bra berättar hans fröknar Inger, Pernilla o Jessica. Visst blir han lite ledsen när vi går, men det går över snabbt då han är lätt att få på andra tankar. Stefan berättade att i måndags hade han vinkat från fönstret och såg nöjd ut. Då är det skönt för oss som föräldrar att lämna.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
