måndag 26 februari 2007

I burklådan...

...alldeles själv!

I hoppgungan

Så nöjd han är! Ett nytt liv i hoppgungan.


fredag 23 februari 2007

Snöigt...


Joel sover gott ute i vagnen under verandataket. Snön faller i täta fluffiga flingor. Det blir så vackert och ljust.

Lejontämjaren


I måndags lämnade vi mormor Ulla vid tåget, men först åt vi lunch på Fridays i Kungsan. Där hittade Elise hittade ett lejon som behövde tämjas.


måndag 19 februari 2007

Baddags med åskådare!

Elise & Joel borstar tänderna före läggdags.
Det har varit en spännande 6 månadersdag för Joel, med besök av både mormor, farmor & farfar.
Kollar ni på mig? Hoppa i vet ja!
Här badar jag i min illgröna balja.

Hälsar på gammelfarmor!

Gammelfarmor Dagny fick sig en dust av oss på alla hjärtans dag.

onsdag 14 februari 2007

Glad Alla Hjärtans Dag!!

Våra två älskade hjärtan...