lördag 12 februari 2011

fredag 11 februari 2011

Insnöade


Elise och Josefins bowlingkalas

Tjejerna hade en riktigt kul eftermiddag i bowlinghallen. Mycket skratt och dans mellan bowling och mat. Ett stort tack till alla kompisar som kom och firade och för alla fina presenter vi fick!
Kramar Elise o Josefin











Vi har blivit med hamster!

Timmi, vår lille sibiriske dvärghamster. Kom till oss den 3 februari.
Liten söt filur!












torsdag 10 februari 2011

I skidbacken


Elise skidskolegrupp,.
Det har varit mycket carvingträning.
Nu fick hon sitt diplom!

onsdag 17 november 2010

Firade farfar!

Vi kom och överraskade farfar på hans 70-årsdag!
Han blev jätteglad.
Kram fråm barn och barnbarn






tisdag 16 februari 2010

Kusin Nedd på besök







Nedd och Fredrik var på besök i helgen. De kom med tåget i fredags och hem igen i måndags. Vi har lekt ute i snön en del på pulka och snowracer, klättrat och grävt snökojor. Mer lek inne med bilar och lego, spel och kurragömma. Härligt att få träffa er båda! Hoppas att vi ses allihop snart. Först ska vi en tur hem till Ulla och packa och flytta. Ser fram emot att få hjälpa mamma till sitt nya fina boende.