
Till påsken kom det en hel del snö, ända ut i skärgården. Vi tog fram sparken, men det gick så där. Vi firade farmor Britt-Marie, åt gott, umgicks, bar vitvaror, läste sagor och lyssnade på musik.
.jpg)
Elise klass spelade upp sketcher för oss föräldrar och syskon som handlade om Trångsund och allt som finns att göra och upptäcka runtomkring. Sång och gitarrkomp av fröknarna. Elise hade fem repliker om lägerskolan och vandringen där, tillsammans med Filippa, Frida och Viktor. Alla var verkligen jätteduktiga och vad stolt och glad jag blir av att se Elise göra något hon gillar och att hennes ögon lyser.